Som prvýkrát na vašom e-shope, zatiaľ som si nikdy nekúpil(a) drevené hodinky, čo mám robiť, poradíte mi?

Chápeme, že nie každý má čas si čítať siahodlhé texty a články, preto sme tu pre vás a môžete sa na nás priamo obrátiť. Nebojte sa nám zatelefonovať, napísať nám email alebo vyplniť kontaktný formulár s akýmkoľvek dotazom. Radi vám poradíme, pomôžeme pri výbere aj objednávke, vypočujeme si vaše pripomienky a odporúčania.

Ako je to s dostupnosťou vášho tovaru?

Všetok tovar, ktorý ponúkame na e-shope je dostupný priamo skladom.

Aké sú možnosti odberu tovaru a koľko stojí doprava?

Objednaný tovar dodávame zatiaľ iba koncovým, maloobchodným zákazníkom. Viac informácií na Doprava a Platba.

Aké sú možnosti platby?

Prijímame on-line platby cez preverenú a bezpečnú platobnú bránu Global Payments. Platbu bankovým prevodom z bezpečnostných dôvodov neumožňujeme. Ako alternatívu ponúkame dobierku za 1,3 EUR.

Za ako dlho mi dorazí tovar z vášho e-shopu?

Tovar expedujeme do 24 hodín, dorazí k vám do 2 dní.

Čo mám robiť, keď mi príde od dopravcu zásielka s viditeľne hrubo poškodeným obalom?

Každú vašu objednávku vám posielame v odolnej 5-vrstvovej krabici vystlanej bublinkovou fóliou. Pokiaľ dôjde pri preprave zásielky k viditeľne hrubému poškodení krabice, tovar nepreberajte a okamžite nás informujte o poškodenej zásielke. Vzniknutý problém vyriešime k vašej plnej spokojnosti.

Čo mám robiť keď sa mi dodaný tovar nepáči a chcem ho vrátiť?

Dodaný tovar, ktorý sa vám z akéhokoľvek dôvodu nepáči a nie je vami poškodený, môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní. Toto sa nevzťahuje na gravírované výrobky. Od dopravcu a od nás dostanete správu, že sme vrátený tovar v poriadku prevzali. Najneskôr do 48 hod vám posielame peniaze späť. Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach.

Čo mám robiť, keď zistím, že je tovar poškodený alebo nefunkčný?

Tovar, ktorý vám posielame, pred zabalením dôkladne skontrolujeme. Bohužiaľ, ako u všetkých výrobkov, sa môžu prejaviť hneď alebo počas nosenia skryté vady. Okamžite nás kontaktujte e-mailom na adrese info@duppau.sk

Je možné gravírovanie - vyrytie textu, venovanie, blahoželania na zakúpené hodinky?

Áno, ponúkame gravírovanie drevených hodiniek zadarmo. Podľa vášho grafického návrhu alebo vami dodaného textu laserom vygravírujeme zadnú časť drevených hodiniek, alebo ich remienok . Kvôli náročnosti požadujeme platbu vopred a pre celkový proces gravírovanie potrebujeme 4 pracovné dni. V poznámke u objednávky prosím uveďte gravírovanie. Samotný návrh gravírovanie prosím pošlite na email: info@duppau.sk

Čo mám robiť, keď chcem skrátiť alebo predĺžiť drevený remienok u hodiniek?

Remienky hodiniek sú dostatočne dlhé. Dajú sa iba skrátiť. Bohužiaľ nedodávame drevené dieliky na predĺženie navyše, z jedného prostého dôvodu - celkovo by narušili celú pôvodnú textúru a farbu dreveného remienku. Samotné skrátenie - vybratie jednotlivého alebo niekoľkých drevených dielikov remienku - môžete zveriť hodinári alebo vykonať sami, viď. návod pre drevené hodinky.